Інформація про набір дітей до 1 класу ХГ № 123 на 2024/2025 навчальний рік

Кількість запланованихПершочергове зарахування (кількість заяв)Всього заяв
Проживають на території обслуговуванняБрати або сестри навчаються у ХГДіти працівників ХГ
класівучнівРеєстраціяІнші документи
130

Кількість вільних місць: 30

Для зарахування дитини для навчання у 1 класі школи у 2024/2025 навчальному році необхідно на сайті «Електронна реєстрація в заклади загальної середньої освіти» (https://school.isuo.org/) подати заяву на вступ дитини до школи. Для цього необхідно зареєструватись на сайті, обрати Комунальний заклад "Харківська гімназія № 123 Харківської міської ради", створити заявку та підтвердити її наявними документами.

Звертаємо увагу на те, що підтвердження заяви документами в закладі освіти стане можливим лише у безпечний період.

Офіс освітнього омбудсмена підготував роз’яснення, що треба знати батькам майбутніх першокласників або особам, що їх заміняють, про процес подачі документів та процедуру зарахування дітей до закладів освіти.

У роз’ясненнях освітнього омбудсмена звертається увага на наступне:

· Якими нормативними документами регулюється процедура зарахування до 1 класу;

· Які документи й коли мають подавати батьки;

· Перелік документів для підтвердження місця проживання дитини;

· Як відбувається першочергове зарахування і хто на нього має право;

· Хто й коли зараховується на вільні місця тощо.

З 03 квітня по 31 травня 2024 року триватиме прийом заяв батьків про зарахування до 1-х класів 2024/2025 навчального року (наказ Департаменту освіти Харківської міської ради від 28.12.2022 №230 "Про підсумки обліку дітей шкільного віку та учнів та визначення дати початку приймання заяв батьків до 1-х класів у 2024 році")

Першочергово, у першу хвилю, зараховуються до 1 класу діти, які мають право першочергового зарахування. Підстави для першочергового зарахування можуть бути такі:

- дитина проживає на території обслуговування закладу освіти, і це підтверджується одним із необхідних документів (які саме документи можуть бути надані — нижче);

- рідні брати та сестри дітей, які вже навчаються у цьому закладі освіти;

- діти співробітників цього закладу освіти;

- діти, які є випускниками дошкільного підрозділу цього закладу освіти.

Якщо у школі залишаються вільні місця, після першої хвилі, за результатами жеребкування, зараховуються визначені діти, які не проживають на території обслуговування цього закладу.

Для того, щоб дитину зарахували до першого класу, один із батьків до 31 травня має особисто подати керівнику закладу, який обслуговує територію проживання дитини, заяву про зарахування. Разом із собою потрібно мати такі документи:

- паспорт або інший документ, який посвідчує особу заявника (одного з батьків, або осіб, які їх замінюють);

- копію та оригінал свідоцтва про народження дитини або документ, що посвідчує її особу;

- оригінал або копію медичної довідки за формою №086-1/о;

- документ, який підтверджує місце проживання дитини або батьків. Цей документ подається, якщо дитина претендує на зарахування в заклад, що обслуговує її територію проживання. Якщо дитина претендує на вільні місця в інших закладах освіти, у такому документі потреби немає.

За наявності та за бажанням одного з батьків може додаватися оригінал або копія висновку інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини. Цей документ необхідний, якщо дитина має особливі освітні потреби і для її навчання потрібно створити інклюзивний клас.

Крім цього, до 31 травня батьки можуть подати будь-яку кількість заяв до інших закладів освіти, не на території обслуговування, щоб претендувати на зарахування на вільні місця. Кількість таких закладів не обмежується.

Документи, які підтверджують місце проживання дитини або батьків, визначаються пунктом 8 Постанови Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 р. № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів». Щоб підтвердити інформацію про місце проживання дитини, батьками, які подають заяву, або особами, що їх замінюють, надається один із таких документів (на вибір батьків):

- паспорт громадянина України (тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні) одного з батьків дитини чи законних представників;

- довідка про реєстрацію місця проживання дитини або одного з її батьків чи законних представників;

- довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

- документ, що засвідчує право власності на відповідне житло (свідоцтво про право власності, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договір купівлі-продажу житла тощо);

- рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання;

- документ, що засвідчує право користування житлом (договір найму/піднайму/оренди тощо), укладений між фізичними особами чи між юридичною і фізичною особами, зокрема щодо користування кімнатою в гуртожитку;

- довідка про проходження служби у військовій частині;

- акт обстеження умов проживання;

- інший офіційний документ, що містить інформацію про місце проживання дитини та/або одного з її батьків чи законних представників.

На сайті «Електронна реєстрація в заклади загальної середньої освіти» Ви маєте можливість подати заяву на вступ дитини до 1-го класу школи. Для цього необхідно зареєструватись на сайті, обрати заклад загальної середньої освіти району, створити заявку та підтвердити її документами у закладі освіти.

Інструкція для батьків

Заклади загальної середньої освіти мають доступ до перегляду та обробки заяв. Звертаємо Вашу увагу, що залишається чинним Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти (далі - Порядок), затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 16 квітня 2018 року № 367.

Зарахування до закладу освіти здійснюється відповідно до наказу його керівника, що видається на підставі заяви про зарахування до закладу освіти (далі - заява про зарахування) одного з батьків, поданої особисто (з пред'явленням документа, що посвідчує особу заявника)за зразком згідно з додатком 1 до цього Порядку, до якої додаються:


- копія свідоцтва про народження дитини (під час подання копії пред'являється оригінал відповідного документа);

- оригінал чи копія медичної довідки за формою первинної облікової документації №086-1/о, довідка профілактичних щеплень.


Батьки (один із батьків) мають право зареєструватися та необхідні документи (їх копії) до будь-якого закладу освіти для зарахування на вільні місця.

Згідно з підпунктом 1 пункту 3 глави 1 розділу ІІ Порядку до 01 червня включно зараховуються усі діти, місце проживання яких на території обслуговування закладу освіти підтверджене, а також діти, які є рідними (усиновленими) братами та/або сестрами дітей, які здобувають освіту у цьому закладі, чи дітьми працівників цього закладу освіти.Порядок не визначає пріоритетність у зарахуванні дітей цих чотирьох категорій.

Зазначаємо, що електронна реєстрація до закладу загальної середньої освіти також не встановлює черговість зарахування, а електронна заявка не є підставою для зарахування дитини до закладу загальної середньої освіти.
Кiлькiсть переглядiв: 0