- «Вы думаете, я ученый, начитанный человек?»
– «Конечно, – ответил Цзи-гонг. – А разве нет?»
– «Совсем нет, – сказал Конфуций.
– Я просто ухватил одну нить, которая связывает все остальное».

Одним із ключових понять у процесі інформатизації суспільства є поняття «інформаційний ресурс».

Інформаційні ресурси бувають:

· мережеві;

· Інтернет-ресурси;

· друковані видання;

· видання на компакт-дисках .

Інформаційні ресурси - це зібрані людьми знання, призначені для соціального використання і зафіксовані на матеріальному носії.

Ще одне визначення інформаційного ресурсу - ідеї людини і вказівки для їх реалізації, накопичені у вигляді, який дозволяє їх відтворювати (книги, статті, дисертації, документація і так далі).

Види інформаційних ресурсів:

· Новинні стрічки (online-новини).

· Підписки на електронні копії періодичних видань. Деякі газети і журнали випускають свої повні електронні копії і надають до них доступ.

· Доступ до електронних архівів і баз даних, що містить інформацію з найрізноманітніших питань.

· Аналітичні звіти і дослідження. Замість того, щоб надавати клієнту доступ до баз даних, компанія може сама, за замовленням клієнта, провести аналіз зберігаються в базі матеріалів та підготувати для клієнта звіт по його питанню.

· Власні аналітичні матеріали і прогнози. Поряд з аналізом баз даних, компанія може своїми силами аналізувати ринки, політичну та економічну ситуацію і робити свої прогнози та дослідження.

Головна відмінність інформаційних ресурсів від усіх інших видів (трудових, енергетичних тощо) полягає у тому, що чим більше їх витрачають, тим швидше ці ресурси ростуть.

Інформаційні ресурси у вигляді знань матеріалізовані у форму документів, баз даних, алгоритмів, програмного забезпечення, а також витворів мистецтва, літератури і науки.

Інформація, що подана у вкладеннях, допоможе вам дізнатись ще більше про художню літературу як один із видів мистецтва; про літературний процес; про літературознавство; про українську літературу у світовому контексті.

Історія писемності.

Історія української літератури 19 – поч. 20 ст.

Відродження української культури 20-х років ХХ століття

Культурні джерела східних слов'ян.

Літературна дискусія про укр

Літературний процес. Естетичні та суспільні фактори його розвитку

аїнську літературу як самобутнє мистецьке явище в контексті світового духовного розвитку 1925 — 1928 років.

Літературний процес 1940-1950 рокі

Світоглядна позиція діячів культури другої половини XIX століття стосовно громадянської ідеї у виховному процесі

Українська культура 20-30-х років. Політика українізації. “Розстріляне відродження ”

Українська література в європейському та світовому контексті

Літературознавство

Літературознавство як наука

Літературні тексти як засіб розвитку образного мислення учнів

Цікавинки для малечі

ПРЕЗЕНТАЦІЇ:

Впізнай літературного героя

Загадки дедуся Корнея

Герої творів К.І.Чуковського

Англійські пісеньки К.Чуковського


Цікавинки для учнів

ПРЕЗЕНТАЦІЇ:

фізика

2 закон Ньютона

Ньютон

Теория относительности

Механическая энергия

Рычаг

астрономія

Планети-гиганти

Солнце

Спутники планет

Корисно для вчителів

ПРЕЗЕНТАЦІЇ:

Методи навчання

Кiлькiсть переглядiв: 1

Коментарi

  • Demaemiaincqzgv

    2013-06-07 05:16:49

    Smoorbabelo xaikalitag injernUttedia [url=http://usillumaror.com]iziananatt[/url] DyncAmomboync http://gussannghor.com HigUnfinkHogs...

  • Demaemiainawngt

    2013-05-29 09:58:55

    Smoorbabelo xaikalitag injernUttedia [url=http://usillumaror.com]iziananatt[/url] DyncAmomboync http://gussannghor.com HigUnfinkHogs...

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.