З 2003 року в школі працює шкільна організація учнівського самоврядування дитячого «Нова Україна».
Девізом учнівської організації є заклик «Разом у майбутнє».
«Нова Україна» пропагандує дружні взаємини з педагогами та батьками та співпрацює з різними громадськими об’єднаннями на принципах взаємоповаги і незалежності.
Метою та завданням учнівської організації є:
- всебічно розвиватися, самовдосконалюватися, само реалізовуватися на благо собі, своїм ровесникам, школі, своїй родині, народі України;
- забезпечувати права і інтереси учнів на основі виконання правил, законів школи;
- формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ шкільного життя, оволодівати наукою управління;
- сприяти реалізації інтересів, можливостей, бажань дітей;

- прагнути узгодженості й балансу інтересів між учнями і дорослими;
Освіта дає школярам великого досвіду, а саме базою стає учнівське самоврядування, яке готує лідерів. Особистісно зорієнтована педагогіка нашої школи передбачає принципово нове ставлення до учня, до демократичних стосунків у класі, у шкільному колективі. Створено актив учнів, який вчиться правильних способів організації життя колективу. Учнівське самоврядування є організацією, яка створена учнями і для учнів.
Діяльність учнівського самоврядування спирається на методично-організаційні принципи управління:
- наступність та змінність активу. Лідерів обирають серед активних, але кожен учень може пройти шлях від рядового виконавця до організатора, а старшокласники навчають молодших за віком учнів, готуючи собі зміну;
- принцип одного планування. Це скоординованість з планом школи, планом м/о класних керівників; це покращує співпрацю учнівського та педагогічного колективу.

- принцип педагогічної активізації та сприяння. Включає спільне керівництво, виховання згідно із завданням школи, із педагогічною проблемою, передбачає вплив на школярів через органи самоврядування.
- принцип активності, заохочення ініціативи. Класні керівники вивчають і спів ставляють можливості учнів, виконують роль консультантів у класі, а педагоги-спеціалісти консультують кожну службу самоврядування.
Важливою умовою педагогічного керівництва учнівським самоврядуванням є постійний пошук нових форм і методів організації.

Самоврядування в школі виконує функції:
1. Забезпечення порядку в школі, організоване чергування у школі;
2. Контроль за відвідуванням школи учнями;
3. Проведення загально шкільних лінійок, зборів, виставок, круглих столів;
4. Організація дозвілля, творчих свят, змагань;
5. Організація із збереження шкільного майна, води, електроенергії, підручників;
6. Організація самообслуговування в класах, контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог;
7. Організація роботи з благоустрою території школи;
8. Участь у розробці плану роботи школи на новий навчальний рік;
9. Надання допомоги в організації оздоровчих таборів молодших школярів;
10. Участь у проведенні педагогічних рад, на яких розглядаються питання учнівських колективів.
Має місце двоступенева структура – класна і загальношкільна форма самоуправління. Загальношкільна форма віддзеркалює класну. Спостерігається тісний взаємозв’язок класних служб самоврядування із загальношкільним, як результат – перші підпорядковані другим.
Учнівський парламент школи містить такі ж служби, як і класне самоврядування.
В учнівському парламенті налічується 5 служб: освіти і науки, культури і дозвілля, дисципліни і порядку, здоров’я і спорту, екології. Класні служби підпорядковуються Голові учнівського самоврядування, який має заступника і секретаря для допомоги. Згідно із річним планом щомісяця проводяться засідання активу учнівського самоврядування, сформованого із голів класного самоврядування, а також відбуваються засідання різних служб по потребі. Ведуться протоколи засідань у спеціальній книзі.
Голова учнівського самоврядування (президент школи): обирається серед старшокласників, здійснює загальне керівництво.
Прем’єр І: заступник голови учнівського самоврядування обирається серед старшокласників; заміщає роботу голови учнівського самоврядування, якщо той відсутній.
Секретар: обирається з числа лідерів учнівського самоврядування, оформляє протоколи і контролює проведення засідань, повідомляє інформацію.

Діяльність парламенту забезпечують служби:
1. Служба дисципліни і порядку: стежить за самообслуговуванням в класах; організовує чергування учнів у школі; веде облік і виявляє причини пропусків уроків; інформує шкільну раду профілактики правопорушень; контролює стан шкільного майна; проводить рейди-перевірки.
2. Служба освіти і науки: залучає учнів до гурткової роботи та секцій МАН, співпрацює з вчителями в організації тематичних вечорів, предметних олімпіад, організовує перевірку стану підручників, ведення зошитів і щоденників, слідкує за дотриманням учнями «Правил учнів».
3. Служба культури і дозвілля: готує інформацію про події в світі, країні; долучається до підготовки свят і тематичних вечорів відпочинку, виставок; співпрацює з молодіжними організаціями міста; розподіляє доручення по підготовці до свят шкільного і народного календаря, оформляє стіннівки.
4. Служба спорту і здоров’я: займається пропагандою здорового способу життя серед учнів, слідкує за дотриманням чистоти і порядку у шкільних приміщеннях, зовнішнім виглядом учнів; допомагає у проведенні спортивних змагань; планує походи і поїздки.
5. Служба екології: залучає учнів до бережливого ставлення до природи, сприяє озелененню класних кімнат і шкільних приміщень; проектує роботу із збереження чистоти довкілля; допомагає озеленювати територію школи.
Добрий ефект дає робота учнівського самоврядування з дорослими. Співпраця з батьківським колективом полегшує вирішення деяких питань чи проблем школи, особливо це відбувається плідно у роботі з проблемними учнями. Підписано план спільних дій.
Робота самоврядування в школі опирається на скоординованість з планом роботи школи і важливою умовою є постійний пошук нових форм і методів організації.