Іноваційний режим навчання

На підставі наказу Міністерства освіти і науки України №800 від 11.09.2008р. «Про проведення дослідницько-експерименталіної роботи на базі ЗОШ №123 м. Харкова» та наказу Міністерства освіти і науки України від 20.10.2008 № 944 «Про завершення І (підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня –загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 123 м.Харкова») в школі проводилась дослідницько-експериментальна робота за темою: «Розробка моделі досягнень базових стандартів освіти в контексті особистісто-компетентністного підходу»
Відповідно до наказу Міністерства науки і освіти України від 08 липня 2015 № 721 «Про завершення дослідно-експериментальної роботи на базі Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 123 Харківської міської ради Харківської області» завершено дослідно-експериментальну роботу Всеукраїнського рівня на базі школи та продовжено роботу в інноваційному режимі навчання, який полягає у продовженні впровадження семестрово - блочно- залікового режиму навчання у 5-11 класах, практичне значення якого – оптимізація організації навчально-виховного процесу в школі.
Основні елементи системи ( семестри, блочне викладання предметів, об'єднані в пари 40-хвилинні уроки, додаткові індивідуальні заняття, підсумкові заліки). Блочне викладання предметів дозволяє отримати ефект «занурення» в предмет, що вже створює передумови для отримання системних, глибоких, усвідомлених знань. Крім того, зникає напружена конкуренція між предметами у свідомості учня, зменшується можливість для інтерференції (накладення) знань.
Режим освітнього процесу у школі в рамках інноваційного режиму навчання має свою специфіку.
Враховуючи можливість блокування предметів предмети у 5-11 класах викладаються парами. Це, насамперед, оптимізує денне навантаження учня та вчителя. Проведення уроків парами дозволяє учням і вчителям щодня готуватися до 2-3 предметів замість 5-6 у традиційній системі. Економія ж 10 хвилин робочого часу за пару ефективно використовується у вигляді додаткових індивідуальних занять (ДІЗ), розклад яких складається окремо.
Додаткові індивідуальні заняття використовуються для поглиблення і зміцнення знань учнів, розвитку інтересу до даного предмету, виправлення наявних недоліків у знаннях дітей, підготовки школярів до олімпіад, конкурсів, позакласної роботи з предмету.

Дослідницько-експериментальна робота

Доповідь директора школи на батьківських зборах 11 вересня 2012 року

Інформація Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 123 Харківської міської ради Харківської області про стан реалізації програми ІІ (формувального (2008-2014 рр)) етапу дослідно-експериментальної роботи за темою “Розробка моделі діяльності навчального закладу в контексті компетентнісного підходу до оцінювання навчальних досягнень учнів”

протягом 2008-2013 років

Презентація до доповіді

Доповідь директора школа на семінарі директорів 17 грудня 2013 року

Презентація до доповіді

Кiлькiсть переглядiв: 0