СОВЕТЫ РОДИТЕЛЯМ:

КАК ПОДГОТОВИТЬ РЕБЁНКА К ШКОЛЕ.

Не следует:

· До прихода в школу менять режим дня ребёнка: лишать дневного сна, длительных прогулок, игр в достаточном количестве;

· Оценивать всё, что делает малыш, так, как следует оценивать деятельность ученика;

· Проходить с ребёнком программу 1 класса, насильно заменяя игру обучением.

Необходимо:

· Прививать ребёнку интерес к познанию окружающего мира, научить наблюдать, думать, осмысливать увиденное и услышанное;

· Научить преодолевать трудности, планировать свои действия, ценить время;

· Учить ребёнка слушать и слышать своё окружение, уважать чужое мнение, понимать, что свои желания необходимо согласовывать с желаниями других людей – детей и взрослых, стремиться реально оценивать свои действия и достижения.

УВАГА!!!

Шановні батьки!

Загальноосвітня школа №123 проводить набір в 1 клас на 2018/2019 навчальний рік

Ми чекаємо на Вас!!!

НАША ШКОЛА:

школа успіхів:

- участь та перемога у турнірах, олімпіадах, конкурсах;
- мала академія наук;
- профорієнтаційний проект "Успішна професія";
- валеологічна спрямованість режиму навчання;

школа дитячих творчих справ:

- дружина юних пожежників;
- дружина інспекторів дорожнього руху;
- організація учнівського самоврядування "Нова Україна";
- традиційні виховні заходи;

школа талантів:

- Спортивно - оздоровчий гурток "Юні рятувальники";
- танцювальний гурток "Хореографія";
- гурток "Бісероплетіння"

школа майбутнього:

- семестрово-блочно-заліковий режим навчально-виховного процесу;
- блочне викладання предметів;
- об'єднані у пари 40-хвилинні уроки;
- додаткові індивідуальні заняття;
- підсумкові заліки

А якщо Ви працюєте, то Ваших дітей з радістю приймуть добрі руки вихователів групи продовженого дня. Ви будете спокійні за свою дитину.
Зустріч із батьками щодо умов навчання та виховання дітей у першому класі школи здійснюється з 1 березня по 31 травня щоденно з 13.00 до 17.00.
Прийом документів здійснюється на безконкурентній основі за наявності документів:

- копія свідоцтва про народження;
- медична картка дитини установленого зразка;
- заява від батьків.

Графік

роботи консультаційного центру для батьків першокласників

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

Бублікова В.В.

13.00-17.00

13.00-17.00

13.00-17.00

13.00-17.00

15.00-17.00

Зуєва Н.В.

14.00-15.00

Проскурня В.Д.

14.00-15.00


Увага !!!

Шановні батьки!

Готовність дитини до навчання у школі включає такі компоненти: фізіологічна готовність; інтелектуальна (пізнавальна) готовність; емоційно-вольова готовність; соціальна готовність; мотиваційна готовність.

1. Фізіологічна готовність означає достатній рівень дозрівання організму дитини, стан її здоров’я.

2. Інтелектуальна (пізнавальна) готовність повязана із відповідним рівнем розвитку пізнавальної сфери дитини, тобто тих процесів, завдяки яким дитина пізнає навколишній світ: мислення, увага, пам’ять, сприймання, уява.

3. Емоційно-вольова готовність дитини до навчання включає достатній розвиток волі, послаблення імпульсивних реакцій, вміння керувати своїми емоціями (наприклад, слухати не перебиваючи). Емоційно-вольова готовність вважається сформованою, якщо дитина вміє ставити мету, докладати зусиль для реалізації мети, долати перешкоди, виконувати нецікаву, але корисну роботу. Замисліться, чи прибирає дитина за собою іграшки? Чи не перебиває Вас під час розмови? Чи має терпіння? Давши відповідь на ці прості запитання, ви дізнаєтесь, чи сформована у малюка емоційно-вольова готовність до школи.

4. Соціальна готовність містить у собі сформованість у дитині якостей, завдяки яким вона може спілкуватися з іншими дітьми, з дорослими людьми. Це і бажання спілкуватися, і вміння встановлювати взаємовідносини з однолітками і дорослими; уміння поступатись, підкорятись інтересам дитячої групи, класу; повага до бажань інших людей. Взагалі, дитина поводить себе з іншими дітьми у школі так, як бачить це і чує вдома. Тобто дитина у своїх взаємовідносинах з іншими дітьми є дзеркалом того, які взаємовідносини панують у сім'ї. Саме у родині дитина отримує перші зразки спілкування.

5. Мотиваційна готовність сформована, якщо у дитини є бажання ходити до школи, є прагнення здобувати знання, дізнаватись нове, цікаве, виконувати нову соціальну роль – роль школяра. І тут багато що залежить від Вас, шановні батьки. Не залякуйте малюка школою, фразами подібними до такої: «Ось підеш у школу – там тобі покажуть!» Налаштовуйте малюка на школу позитивно: «У школі буде цікаво, радісно, ти дізнаєшся багато нового і корисного».

Таким чином, готовність дитини до школи - це комплексне багаторівневе утворення, над формуванням та розвитком якого необхідно працювати з дня народження дитини. Отже, визначна роль в цьому належить сім’ї. Система ж педагогічних заходів, спрямованих на загальний розвиток дитини, створення умов для сформування основ загальних умінь і навичок, що забезпечили б їй успішну навчальну діяльність у майбутньому, складається з роботи дошкільних навчальних закладів, позашкільних навчальних закладів, які мають досвід провадження в свою діяльність заходів, спрямованих на формування готовності дитини до школи. Що ж стосується загальноосвітніх навчальних закладів, навчання дітей у них починається з 1-го класу. У системі роботи школи плануються та реалізуються такі заходи, як батьківські збори батьків майбутніх першокласників, знайомство дітей з вчителями, дні відкритих дверей, співпраця з дошкільними навчальними закладами щодо проведення спільних заходів. Ця та аналогічна робота, спрямована на забезпечення адаптації дітей до навчання у конкретній школі, надання можливості вибору батьками навчального закладу для своєї дитини. Бажаємо Вам успіху у вихованні дітей та формування у них готовності до навчання у школі!

З повагою, педагогічний колектив школи.
Кiлькiсть переглядiв: 35

Коментарi

  • даша

    2013-02-13 16:21:00

    хорошая школа ничего плохого не вижу...

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.