Кітнюх Валентина Федорівна

Ніколи не бійся робити те, чого не вмієш. Адже ковчег побудував аматор, а «Титанік» - професіонал.

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів 123 Харківської міської ради Харківської області, учитель української мови і літератури
Освіта: Харківський державний педагогічний інститут ім. Г.С. Сковороди, 1970 р.
Категорія вища, учитель-методист, педагогічний стаж - 45 років.
Педагогічне кредо: Любов - є найсильніша з усіх релігій.
Електронна адреса: kitniukh@ukr.net
Шановні відвідувачі моєї сторінки!

Українська мова – найважливіший предмет у будь-якому навчальному закладі, оскільки виконує дві основні дидактичні функції: є об’єктом пізнання та засобом оволодіння іншими предметами. Тому вивчення її має бути самодостатнім, аби забезпечити успішне формування такого складного й універсального феномену, як мовна особистість.

У сучасній школі потрібні нові підходи до навчального процесу, нові методи викладання. Актуальною стала проблема набуття учнями творчого самостійного досвіду. Саме тому я і вирішила ввести у свою діяльність елементи технології розвитку критичного мислення. Учні, сприймаючи нову інформацію, повинні її критично дослідити, оцінити, визначити загальну цінність ідей на основі власних потреб і цілей. Основна мета критичного мислення – навчити учнів мислити самостійно, планомірно шукати відповіді на питання, які ставить перед ними життя.

У своїй роботі намагаюся зробити все для того, щоб сприяти активному навчанню учнів і розвитку в них критичного мислення.

Моє завдання – сприяти розвитку творчого потенціалу кожної дитини, реалізувати їхні нахили і здібності, формувати творчу фантазію, асоціативне мислення, самостійні оцінні судження. Діти отримають колективну мудрість, багатство мови та широкий контакт для застосування власних ідей, що стане їм у пригоді протягом усього життя.

Розробки уроків

РОЗРОБКИ ВИХОВНИХ ЗАХОДІВ

Кiлькiсть переглядiв: 0